Batman - The Telltale Series - Episode 4: Guardian Of Gotham
Penguin heeft Wayne Enterprises overgenomen, en het Elizabeth Arkham Asylum for the Criminally Insane heeft een nieuwe gast - jij - Bruce Wayne. Nu Batman niet meer op de straten van Gotham City rondloopt, is er oorlog uitgebroken tussen de troepen van Harvey Dent en de Kinderen van Arkham, en de onschuldige burgers zitten er tussenin. Om aan de 'gemakken' van je cel te ontsnappen, moet je bondgenoten kiezen om je daarbij te helpen, al zijn het niet mensen waar je blij van wordt. Hoe ver ben je bereid te gaan voor rechtvaardigheid? Voor wraak? Wat nu, Dark Knight? Aflevering vier in een vijfdelige gamereeks. Voor de aankoop van deze aanvullende content is Batman: The Telltale Series - Episode 1 vereist.