SOEDESCOGezin en kinderen
Magical Bakery: Magical Bakery is een singleplayer bak- en beheerspel gesitueerd in een betoverde bakkerij waarin allerlei lekkernijen worden verkocht. Met een twist, want ze bevatten spoortjes magie! Stap in een wereld vol magie, uitdagingen en het plezier van lekkernijen maken die een betoverende uitwerking hebben op je klanten. Word de ultieme magische bakker en bewijs dat jij de rechtmatige erfgenaam bent van de Magische Bakkerij! Lemon Cake: De bakkerij is in het begin vervallen, overwoekerd en het spookt er zelfs, maar maak je geen zorgen! Je kunt elke ruimte in de bakkerij opknappen, inrichten en decoreren. Verzamel honing van je bijenkorf, verzorg een koe om verse melk te krijgen en adopteer een paar kippen om eieren toe te voegen aan je recepten. Je kunt ook bomen en planten telen om verschillende soorten fruit te oogsten. Meng ingrediënten om allerlei recepten te bereiden, waaronder bakproducten, snoep en ijsdesserts! Bedien je gasten snel en zorg dat er altijd genoeg in je vitrine ligt zodat je geen enkele bestelling hoeft te missen! Serveer koffie aan ongeduldige klanten om ze wat langer in de bakkerij te houden en bouw een schattig kattencafé om de dag van iedereen op te fleuren!