Sports Renovations
"Geef sportfaciliteiten een tweede leven in deze ontspannende, verhaalgedreven simulator! Herstel de glorie van oude sportscholen, sportvelden en velden en voeg er je eigen stijl aan toe. ● Renoveer vervallen sportfaciliteiten ● Verdiep je in een heilzame verhaallijn en voltooi zijmissies ● Koop nieuw gereedschap en upgrade de uitrusting die je al hebt ● Verdien geld met je renovatieklussen en gebruik het om je uitvalsbasis uit te breiden - elke vrijgespeelde kamer voegt extra voordelen toe ● Koop sfeervolle voorwerpen die je in je kantoor kunt plaatsen ● Verzamel memorabilia in je Trophy Showcase en ontdek de geschiedenis van sport HET VERHAAL BEGINT Het basketbalveld van je woonplaats is in gevaar - ooit de thuisbasis van een team uit de topcompetitie dat vele nieuwe talenten in het veld voortbracht, nu bedekt met spinnenwebben en stof. En nu staat er een grote projectontwikkelaar te trappelen om deze plek in handen te krijgen, het af te breken en er een nieuw winkelcentrum neer te zetten. Maar dat accepteer je niet. Hoe kun je de plek redden? Doe waar je goed in bent! Pak je gereedschap, stroop je mouwen op en blaas wat leven in andere oude sportfaciliteiten om geld te verdienen. Bekijk de ruimtes die normaal niet toegankelijk zijn voor normale bezoekers. Leer hoe sport in elkaar zit en luister naar fascinerende verhalen over hun geschiedenis. En als je genoeg hebt verdiend, ga je aan de slag en renoveer je het veld van je woonplaats voor een lonend eindspel. LEVEL UP Verzamel afval, ruim het vuil van muren en vloeren op, geef de plek een nieuw laagje verf, repareer kapotte armaturen, richt de plek in en decoreer hem. Vergeet niet een foto voor en na te maken om te laten zien hoe goed je het hebt gedaan! Gebruik het geld dat je verdient om je uitrusting te upgraden en je hoofdkwartier uit te breiden. Elke vrijgespeelde kamer heeft zijn eigen voordelen en soms een kleine zijmissies... EEN PERFECT EINDE Laat geen hoekje stoffig achter en geen muur onbeschilderd. Je hebt alle tijd van de wereld, dus gebruik die om je vaardigheden bij te schaven en de ruimte te plannen - sommige ontwerpen zijn beter dan andere, dus wees creatief! En als de tijd rijp is, bewijs dan aan de burgemeester van de stad dat je geliefde basketbalveld nog steeds het potentieel heeft voor grootsheid!"