Bai Qu: Hundreds of Melodies
De student Wei Qiuwu stuit bij een bezoek aan zijn zieke vader per ongeluk op een meisje dat op een concertina speelt. Opmerkelijk genoeg wordt Wei Qiuwu een goede vriend van de muzikante Li Jiayun. Beiden fungeren als een onmisbaar deuntje in elkaars leven. Totdat iemand op een dag de wrede waarheid achter een sprookjesachtige verhulling aan Wei Qiuwu toont… Kenmerken * Een verhaallijn van 8 tot 12 uur. * Meerdere routes en eindes. * Er zijn geen absolute 'goede' of 'slechte' keuzes. De verschillende eindes hebben hun eigen betekenis. * Verfijnde en realistische achtergrondbeelden, omgevingsgeluid dat buiten is opgenomen. * Meer dan 20 schitterende achtergrondnummers in uiteenlopende muziekgenres. * Een buitengewoon verhaal, met thema's als liefde en zorg in een alledaags leven.