Atomic Heart - Labor & Science Weapon Skin Pack
Om je overlevingstocht in deze geschifte wereld vol moordrobots en mutanten wat modieuzer te maken, geeft dit pack je toegang tot twee exclusieve gouden skins voor je Axe en Electric Gun.