At Sundown: Shots in the Dark
At Sundown: Shots in the Dark is een top-down multiplayer schietspel waarin maximaal vier spelers wedijveren in een stealth-gevecht op leven en dood, online of op je eigen scherm. Met allerlei flitsende wapens om elkaar uit te schakelen en zes verschillende zones met meerdere omgevingen zal slechts de BESTE in elke ronde overwinnen, de ultieme uitdaging overleven, en naar de top klimmen bij zonsondergang! STEALTHSPEL OP EEN UNIEK STRIJDTONEEL: Stealthspel op een uniek strijdtoneel met verrassende wendingen in een omgeving waarin het licht je vijand is. MULTIPLAYER ONLINE EN LOKAAL: Strijd met maximaal vier vrienden in een online gevecht op leven en dood, of op je eigen scherm! SPEEL IN DE CHALLENGE-MODUS OF COÖP TEGEN AI: Speel samen tegen AI-vijanden of ga uitdagingen aan die je voorbereiden op de ultieme confrontatie. ZES UNIEKE ZONES MET MEERDERE OMGEVINGEN: Overwin in diverse omgevingen, die elk een verschillend lichtmechanisme hebben. Ontgrendel nieuwe zones naarmate je in het spel vordert!