ASTRONEER: Glitchwalkers
Reis naar het Aeoluz-systeem op jacht naar een grote dreiging in Astroneer: Glitchwalkers. De Glitchwalkers DLC is onze eerste uitbreiding ooit voor Astroneer, met een nieuw gebied om te verkennen en een nieuwe verhaallijn, nieuwe gameplay en nieuwe mysteries. Verken nieuwe horizonten Aeoluz, een gloednieuwe planeet, is onze grootste en meest complexe ooit. Nieuwe biotopen en uitdagingen liggen klaar voor elke Astroneer die dapper of dom genoeg is om deze onverkende wereld te betreden. Neem het op tegen een nieuwe vijand Een kwaadaardige Astroneer is het systeem binnengedrongen en heeft het overgenomen. Nu bedreigt hij iedereen die wil proberen om zijn plan te dwarsbomen. Nieuwe technologieboom, modules en gameplay: Astroneers moeten hun training gebruiken en zich snel aanpassen aan de gevaarlijke nieuwe omgevingen. Ze moeten een mix van oude en nieuwe technologie gebruiken en razendsnel op de omstandigheden reageren om te overleven. Extra onaangekondigde content en gratis updates voor de basisgame Naast de uitbreiding blijven we verhaal, gameplay en verbeteringen toevoegen voor alle spelers van Astroneer.