ASTRONEER - Glitchwalkers & Megatech Bundle
Deze bundel bevat: ASTRONEER: Glitchwalkers ASTRONEER: Megatech Reis naar het Aeoluz-systeem op jacht naar een grote dreiging in Astroneer: Glitchwalkers. De Glitchwalkers DLC is onze eerste uitbreiding ooit voor Astroneer, met een nieuw gebied om te verkennen en een nieuwe verhaallijn, nieuwe gameplay en nieuwe mysteries. In de ASTRONEER: Megatech DLC ontgrendelen spelers de mogelijkheid om enorme megaprojecten te bouwen die hun basisbouwvaardigheden op de proef stellen met nieuwe en bestaande technologie. Iedere megastructuur heeft zijn eigen unieke identiteit en gameplay die nieuwe mogelijkheden en beloningen ontgrendelt. Gebruik de kracht van Megatech om het bouwen van bases en automatisering naar nieuwe hoogten te tillen! Deze DLC is volledig compatibel met bestaande savebestanden en gaat verder met de voortgang die je al hebt gemaakt in de game. Begin gerust opnieuw of laad je bestaande bestanden en begin met bouwen!