ASTRO AQUA KITTY
De katten van Aqua Kitty zijn de ruimte in gelanceerd in een geheel nieuw actie-RPG-shoot-em-up avontuur! Kies je bemanning, en stijg op om mysterieuze met water gevulde asteroïden te onderzoeken. Vecht tegen bizarre vijanden, delf prachtige edelstenen, grijp nieuwe wapens, installeer versterkende apparaten, en ontgrendel de unieke vaardigheden van je bemanning door XP te verhogen. Maar pas op voor plunderende piratenkonijnen, voordat zij de buit grijpen!