Asemblance: Oversight
We zijn om een reden gekozen. Een ongelooflijke doorbraak en de grootste geesten van elke generatie werden opgeroepen om het onmogelijke te doen - een exacte simulatie van de menselijke geest na te bootsen. Maar onder al dat concurrerende genie verbergt een vreselijke waarheid. Stel de verkeerde vragen of wrik te diep, en je zult worden behandeld ... dienovereenkomstig. Niets is ondoordringbaar. Je hebt gewoon goed overzicht nodig. Hoe ver ga je voor de waarheid? "Asemblance: Oversight" is een first-person exploratie en puzzelspel. Je maakt deel uit van een team van wetenschappers die belast zijn met het gebruik van een geclassificeerde technologie om te helpen bij het recreëren van de menselijke geest. Zoek de oorsprong van deze vreemde technologie door diegenen te slim af te zijn die er alles aan doen om het geheim te houden.