Arkan: The dog adventurer
Een unieke explosieve mix van een platformgame en Arkanoid! Raak de bal! Beweeg in het rond, spring! Breek de stenen! Vernietig de vijanden! Vernietig alles dat vernietigd kan worden! Ontwijk vijandelijke granaten en val zelf ook aan. De toenemende complexiteit zorgt ervoor dat je je niet gaat vervelen. Voltooi een enorm aantal levels door je nauwkeurigheid en reactievermogen te gebruiken. Mooie graphics en muziek zullen je ondersteunen op dit harde parcours vol rijke ervaringen! Hou je van platformgames of Arkanoid? Van solide complexiteit? Beschik je over uithoudingsvermogen? Dan is deze game iets voor jou. Als je je niet herkent in de laatste twee punten, is er ook een eenvoudige modus.