Amnesia: The Bunker
HALLOWEENUPDATE Met deze speciale update komen een aantal NIEUWE FUNCTIES naar Amnesia: The Bunker. De gameplay is ingrijpend vernieuwd, er zijn nieuwe gruwelen toegevoegd en het is echt de moeite waard om alles nog eens opnieuw te spelen en beleven. Let op: de meeste van deze functies zijn beschikbaar in New Game+ en zijn alleen toegankelijk door het spel eerst op één van de moeilijkheidsniveaus uit te spelen. Amnesia: The Bunker is een first-person horrorgame van de makers van SOMA en Amnesia. Je bent helemaal alleen in een verlaten bunker uit de Eerste Wereldoorlog, met nog maar één kogel in je magazijn. Neem het op tegen beklemmende nachtmerries in de duisternis, zorg ervoor dat het licht niet uitvalt en houd vol om levend te kunnen ontsnappen. Een zeer intense horrorervaring. De spanning stijgt Duik in de verschillende manieren om te overleven. Je stapt in de schoenen van de Franse soldaat Henri Clément en krijgt de beschikking over een revolver, een luidruchtige zaklamp met een dynamo en andere schaarse voorraden die je onderweg kunt plunderen of maken. Door willekeur en onvoorspelbaar gedrag is geen enkel spel hetzelfde. Je wordt opgejaagd door een altijd aanwezig gevaar dat reageert op elke beweging en geluid dat je maakt, dus pas je speelstijl aan om deze hel te overleven. Elke beslissing verandert hoe het spel op jou reageert. Acties hebben gevolgen. Ontsnap aan de nachtmerrie Kies je eigen oplossingen in een semi-open wereld. Je moet verkennen en experimenteren om aan deze plek te ontsnappen. Ontdek wat hier is gebeurd - waar zijn de andere soldaten gebleven? Zijn de officieren ontsnapt? Wat voor duivelse nachtmerrie houdt zich schuil onder deze hel? Ontrafel de mysteries van de bunker en leer alle hoeken en gaten van deze wrede wereld kennen om je overlevingskans te verbeteren.