Agatha Christie - Hercule Poirot: The London Case
In deze detective-avonturengame stap jij in de schoenen van de beroemde detective Hercule Point. Samen met het bedrijf Lloyd's in Londen verzorg je de transport, bescherming en verkoop van een waardevol schilderij van Maria van Magdala. Het schilderij wordt het pronkstuk van een nieuwe expositie in een museum in Londen en maakt deel uit van andere kerkelijke werken die uit Brussel worden geleend. Je collega Hastings is een medewerker van Lloyd's en hij helpt je met het verzekeringswerk van kunstwerken en de verkoop van het schilderij. Als je bij het museum aankomt, word je opgewacht door Mortimer Ailsworth, de nieuwe eigenaar van het schilderij, en Evelyn Warbeck, de curator van het museum. Gebruik de aanwezige middelen om de beveiliging te controleren en het schilderij tegen mogelijke dreigingen te beschermen. Over een week vindt er een Preview Gala plaats waar alle hoofdpersonen ook aanwezig zullen zijn. Er vindt echter een onverwachte wending plaats als het schilderij wordt gestolen. Jouw scherpe skills als detective komen van pas om de waarheid te achterhalen en de dief te vinden. Los jij het mysterie op en vind je het gestolen schilderij terug? FEATURES - Ervaar het verhaal in de bekroonde saga met een tweede episode in Londen. - Ontdek iconische locaties in Londen als de beroemde detective Hercule Poirot. Ervaar hoe het is om een detective te zijn en het mysterie op te lossen door verdachten te ondervragen en bewijs te verzamelen. - Dompel jezelf onder in een origineel verhaal met stemacteurs in het Engels, Frans en Duits. - Een script dat getrouw is aan het originele materiaal van Agatha Christie, terwijl je het verhaal en de personages uit de jeugd van Poirot leert kennen. Ondervragen van getuigen en verdachten: Los mysteries op en knoop de eindjes aan elkaar dankzij het nieuwe systeem. Het sterke verhaal houdt je, tot het einde, op het puntje van je stoel. Inspecteren van de omgeving en items: Doorzoek nieuwe omgevingen op zoek naar aanwijzingen. Ga zorgvuldig op zoek naar bewijs en inspecteer dat vanuit een first person-perspectief. Verzamel items in je voorraad en gebruik ze om verder in je onderzoek te komen. Open schatkisten door de juiste combinaties te vinden. Beweeg de camera en ga op zoek naar andere invalshoeken. Oplossen via Mindmaps en Timeline: Verzamel aanwijzingen om bewijs in de mindmaps te laten verschijnen. Mindmaps zijn verbeterd en je moet nu nog beter op zoek gaan naar de linkjes tussen al het bewijs. Timeline, een nieuwe feature, geeft Poirot een beter begrip van alle gebeurtenissen.