Adventure Bundle
Squirrel with a Gun Speel als een schattig knaagdier en terroriseer de buurt op jacht naar gouden eikels in deze maffe sandbox-shooter en puzzel-platformgame. Verzet je met klauw en tand, en vuurwapens, tegen de Agents om uit een geheime ondergrondse faciliteit te ontsnappen. Afterimage Afterimage is een met de hand getekend 2D-actieavontuur met snelle gevechten, personagebuilds, niet-lineaire levels en boeiende verhaallijnen in de puinhopen van een verwoeste fantasywereld. Jaren nadat de catastrofe bijna een eind maakte aan de beschaving, begint een meisje met gebeugenverlies aan een reis, waarbij ze op onverklaarbare wijze een reeks gebeurtenissen in gang zet die het lot van de nieuwe wereld zal bepalen. Cris Tales Cris Tales is een prachtige, indie liefdesbrief aan klassieke JRPG's met een nieuw perspectief. Kijk naar het verleden, handel in het heden, en zie hoe je keuzes de toekomst dynamisch veranderen - alles op één scherm terwijl je speelt! Sluit je aan bij de pas ontwaakte Tijdmagiër Crisbell en haar fantastische kameraden in een fantasiewereld die een grimmige toekomst tegemoet gaat. De machtige Tijdkeizerin en haar troepen dreigen een cataclysme te veroorzaken die Crystallis en de andere vier koninkrijken van de regio verscheurt. Extinction Jij bent een van 's werelds laatste Wachters, een soldaat genaamd Avil, uitgerust met de vaardigheden om een eindeloze strijd te leveren met de Ravenii. Bevecht die enorme reuzen en hun gespuis in het voorbijtrekkende landschap, verdedig steden en redt vluchtelingen die uit hun huizen zijn gevlucht.