Tiny Hands Adventure
Borti woont in Dinoburg, hij heeft een heleboel vrienden en is dol op voetballen met zijn schoolteam. Maar Borti zou graag één ding willen veranderen: hij wil langere armen hebben! Ga met je kleine maatje mee op een zoektocht naar de beste manier om zijn kleine handjes en armpjes te vervangen. Ontdek een reeks unieke werelden, vind alle verzamelbare items en ga de strijd aan met eindbazen terwijl je Borti's droom probeert te realiseren! Het avontuur begint nu!