A Night on the Farm
Overleef een horrorverhaal op het platteland na een mysterieus auto-ongeluk! Na een auto-ongeluk bevind je je 's nachts helemaal alleen op het platteland. Een nabijgelegen boerderij biedt misschien hulp of een schuilplaats. Maar er is iets heel verontrustends aan de plek en als je op verkenning gaat lopen de rillingen je over de rug. A Night on the Farm is een sfeervol retro-achtig horroravontuur met onvoorspelbare plotwendingen en diepe achtergrondverhalen die je kunt ontdekken. Ontrafel het mysterie van je auto-ongeluk en de onontkoombare aantrekkingskracht van de boerderij. Loop in eerstepersoonsperspectief rond, onderzoek raadselachtige notities en audiodocumenten om toegang te krijgen tot nieuwe mysterieuze omgevingen en neem beslissingen die de afloop van het verhaal veranderen! Overleef jij lang genoeg om de waarheid te ontdekken?