A Little to the Left: Extra Tidy Bundle
Geniet van het gezellige puzzelspel A Little to the Left met alles op één plek! Deze bundel bevat de basisgame A Little to the Left met twee premium DLC-pakketten: Cupboards & Drawers en Seeing Stars. A Little to the Left Sorteer, stapel en organiseer huishoudelijke voorwerpen op de juiste plek in A Little to the Left, een opgeruimd puzzelspel met een ondeugende kat die graag alles in de war gooit! A Little to the Left bevat innemende illustraties en verrassende situaties, geeft veel voldoening en heeft meer dan 100 schitterende puzzels om te ontdekken. Hou wel die ondeugende kat in de gaten, want die wil er graag een rommeltje van maken! A Little to the Left: Cupboards & Drawers Bereid je voor om de kasten en geheime ruimtes in het huis op te ruimen met nog meer charmante illustraties, verrassende scenario's en 25 prachtige nieuwe puzzels met als thema kasten en lades. A Little to the Left: Seeing Stars Verzamel tot wel 100 sterren terwijl je de logica ontdekt achter de vele verschillende manieren waarop je het huis kunt opruimen. Vouw, klap, plet, verbind, plak, stuiter, stapel, bespeel en sla je rustig een weg door een enorme verscheidenheid aan nieuwe interactieve items. Geniet van in totaal 38 nieuwe levels met zowel eenvoudig te vinden oplossingen als meer uitdagende puzzels. Er zijn ook een paar extra schattige bezoekers die zich laten zien.