A Gummy's Life
Waarschuwing! De gummies zijn tot leven gekomen...en ze zijn zeker fris en fruitig! Het is onmogelijk om je ogen van de meedogenloze free-for-all gummy-actie af te houden met hun taaie vuistgevechten en zoete maar harde klappen. Ze zeggen dat de pen machtiger is dan het zwaard, maar aangezien gummies geen pen hebben, gebruiken ze hun omgeving met verwoestende gevolgen. En je dacht dat ze zo zoet waren! KIES EN COMBINEER Zoveel gummies om uit te kiezen: kies je favoriete smaak en doe mee aan de hilarische gekke gevechten met vrienden en familie. Er kan maar één kampioen zijn, dus laat iedereen zien wie de koning van de suiker is! Alles gaat naar de winnaar en dat geldt ook voor de nieuw ontgrendelde gummies om mee te spelen.