A Castle Full of Cats
Een Kasteel vol Katten is een spel rond verborgen voorwerpen met een Metroidvania-achtige structuur: het bevat alternatieve paden, sleutels om te vinden, mysterieuze NPC's... en meer! Fofiño is zichzelf niet meer sinds hij vervloekt is door een kwade kracht... Hij heeft elke kat in het kasteel getransformeerd in een duister (maar schattig) wezen! Nu kan alleen Lily, de lapjeskat, haar zielsverwant redden en het kasteel bevrijden van de kwade vloek! Functies: Meer dan 500 katten om te vinden Meer dan 100 katten… die nog moeilijker te vinden zijn! Meer dan 20 unieke kamers om te doorzoeken …Geheimen!