A Boy and His Blob
De triomfantelijke terugkeer van A Boy and His Blob! Als de jongen voer je Blob geleisnoepjes en zie je hoe hij transformeert tot coole en handige voorwerpen om puzzels op te lossen en aan gevaar te ontsnappen. Met het stoere en tegelijkertijd ook emotionele verhaal, de uitdagende puzzels en de visueel indrukwekkende vormgeving, markeert A Boy and His Blob de heruitgave van deze cultklassieker uit 2009!