SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET
Jouw lot ligt in je eigen handen... Dompel je onder in een origineel verhaal en speel het hoofdpersonage in de wereld van Gun Gale Online. Creëer je eigen avatar, ontdek verwoeste landen en geniet van third person shooting in deze RPG vol actie. Tref vijanden en ontmoet nieuwe en vertrouwde gezichten uit de Sword Art Online serie. Reis door een wereld vol vuurwapens, waarin je na een toevallige ontmoeting, de hulp krijgt van een zeldzame AI, ArFA-Sys. Op je route zal je keuzes moeten maken. Maar aan elke keuze hangt een prijskaartje... Ben jij de brenger van hoop of wanhoop? Dit is jouw avontuur... Jouw verhaal...