7 Days to Die - The Walking Dead Skin Pack 2
Pas je personage aan met vijf skins gebaseerd op personages uit de hitreeks van Telltale: The Walking Dead. Inbegrepen zijn: Kenny, Carley, Glenn, Lilly en Molly.