7 Days to Die - The Detention Squad
Pas je personages aan met de supercoole skins van The Detention Squad! Sla wat schroeven los als deze stoere lui: Brock, Cheyenne, Francis, Jen, Latasha, Raven, Clayton, Yumako en Joey!