3on3 FreeStyle - Fox Character Package
The Old Soldier Never Die... De oprichter van Fox Court en de levende legende van FS City komt de troon weer ophalen. Probeer de veteraan en domineer het veld. Dit pakket omvat: - Karakter - Vos - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kunt u geen Fox Legendary Pack of Fox Efficient Pack kopen. *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het wegwerpartikelen/in-game-items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald.