3on3 FreeStyle – Double D Character Pack
Double D is klaar om alles wat Fox heeft te vernietigen in naam van Nomad! Een krachtige PF blinkt uit in botsingsgevechten, hij is gespecialiseerd in Rim-aanvallen! Met zijn "In your Face"-vaardigheid vernietigt hij iedereen die het pad blokkeert! Zal hij in staat zijn om wraak te nemen? Check hem nu om te zien waar hij van gemaakt is! Dit pakket bevat: - Karakter - Dubbel D - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald omdat het wegwerpartikelen/voorwerpen voor eenmalig gebruik in de game bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je de Character Pass bezit, wordt Double D ingewisseld voor 50 punten als je het pakket opent.