3on3 FreeStyle - Ayla Character Package
Een nieuwe legende, met een onverzadigbaar verlangen naar rijkdom en het veroveren van haar zus, Nadia, komt naar het hof. Ayla is gespecialiseerd in zowel Aanval als Verdediging. Ze is in staat om een kans te maken om te scoren en een kans voor haar teamgenoten om te scoren. Dit pakket omvat: - Karakter - Ayla - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kunt u geen Ayla Efficient Pack of Ayla Legendary Pack kopen.