Borderlands: Game of the Year Edition
Bedre på Xbox One X, med 4k Ultra HD og HDR. Oppdag det samarbeidsbaserte plyndreskytespillet som startet det hele, fullpakket med innhold og forbedringer! Bruk utallige våpen som en av de fire skyteglade leiesoldatene, hver med sine unike rollespillferdigheter. Gå opp mot de lovløse på planeten Pandora i jakten på en fremmed og kraftig teknologi: The Vault. Med nye våpen, grafiske oppgraderinger, alle de 4 tilleggspakkene og mer, opplev de kritikerroste skyte-/rollespillet alene eller i samarbeidsmodus for 4 spillere via delt skjerm! Utallige våpen: Rakettkasterhagler, fiendegrillende revolvere, maskinpistoler som skyter lyn og masse mer. Ekstrem grafikkstil: Tradisjonelle grafikksystemer kombinert med håndtegnede teksturer gir Borderlands et ikonisk utseende. Intense kjøretøyskamper: Når du setter deg bak rattet kan du delta i heftige kjøretøyskamper. Samarbeidsgalskap: Enten over nett eller samlet på sofaen, riv deg vei gjennom all motstand i en gruppe på opptil 4 spillere. NYTT: VISUELT FORBLØFFENDE: Med forbedrede karaktermodeller, omgivelser, våpen og teksturer, har Borderlands aldri før sett så flott ut på en 4K-skjerm. NYE VÅPEN: Vi har for lengst mistet tellingen, så vi la til enda flere. NYE KARAKTERHODER: Vær like vakker som moren din sier du er. NYE GULLKISTER OG NØKLER: Masse stæsj! OG MER! PLUSS: THE ZOMBIE ISLAND OF DOCTOR NED: Gå inn i den bedriftseide lille byen Jakobs Cove og sett en stopper ved ryktene om vandrende «vandøde». Nye områder, nye oppdrag, nye fiender, du store! MAD MOXXI’S UNDERDOME RIOT: Feir åpningen av Marcus Bank ved å gå opp mot hundrevis av fiender i den eneste kompetitive arenaen her i området, hvor du kommer tilbake som en kjendis ... eller ikke i det hele tatt. THE SECRET ARMORY OF GENERAL KNOXX: Lysten på mer av historien til Borderlands og masse mer stæsj du trenger å finne ut av hva du skal gjøre med? Legg til nye våpen, oppdrag, kjøretøy og mer! CLAPTRAP’S NEW ROBOT REVOLUTION: Dette destruktive eventyret inviterer deg med til kampen mot en farlig ny trussel, i form av store opptøyer i regi av dine tidligere venner: Claptraps.