Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
Den forespørselsbaserte spillversjonen støtter engelsk, fransk, spansk.Ghost-styrkene er bevæpnet med det aller nyeste innen avansert teknologi og er så godt som umulige å oppdage. De settes inn mot viktige mål i livsfarlige konfliktområder.I nær fremtid er fire av disse soldatene spydspissen i en hemmelig krig som raser over hele verden. Etter hvert som de utfører oppdragene sine, oppdager de en mye større trussel - en trussel som kan endre den internasjonale maktbalansen for alltid.Slå deg sammen med de legendariske Ghost-soldatene - Kontroller sersjant Kozak og laget hans i 14 oppdrag på 8 spektakulære steder, fra Afrika til polarsirkelen.Full tilgang til fremtidens krigsteknologi - Kjemp med morgendagens oppfinnelser, som optisk kamuflasje, utvidet virkelighet, droner og masse annet.Bruk over 50 våpen og tilpass dem - Ta med deg ildkraften til en hel armé på slagmarken, og optimaliser arsenalet på alle tenkelige måter i Gunsmith-modus.Intenst flerspill - 4 spillvarianter, 10 kart og flere klasser, i tillegg til GRs klassiske beleiringsmodus. Nettfunksjoner er ikke lenger tilgjengelige for dette produktet.