The Escapists: Supermax Edition
The Escapists Supermax Edition samler filer gjennom gitteret og graver seg ned mot frihet for å smugle det prisvinnende fengselsfluktspillet, og alt det ekstra premiuminnholdet, forbi vaktene i den definitive Escapist-opplevelsen! The Escapist er en prisvinnende fengselsfluktsimulering som gir spillerne muligheten til å få en lettsindig innsikt i fengsellivets hverdag. Mestre rutinene, lag en strategi og start flukten. Denne pakken inneholder det opprinnelige spillet samt følgende innhold: «Duct Tapes Are Forever» transporterer The Escapists til den hemmelige verdenen til spioner, onde skurker og smokinger. I «Escape Team» er fire figurer låst inne i et militærfengsel for handlinger de ikke har gjort. I «Alcatraz» må du unnslippe fra verdens mest berømte fengsel. Mange har prøvd. Få har lyktes! I «Santa's Sweatshop» tar du på deg rollen som en alv som har fått nok av dårlige arbeidsforhold og luselønn, og du bestemmer deg for å slå tilbake mot Julenissen og stikke av!