Alcatraz
Prøv å flykte fra ett av de mest kjente fengslene i verden, Alcatraz. Mange har prøvd å flykte. Mange har mislyktes. Nå har du sjansen til å legge til navnet ditt på listen over kjente fluktforsøk. Prøv å flykte fra ett av Amerikas sikreste fengsler! Alcatraz Federal Penitentiary har blitt gjenoppbygget til siste detalj i spillet The Escapists. Nå må du bli kjent med rutinene, planlegge strategien og gjennomføre din egen, utrolige flukt fra Alcatraz! The Escapists er en prisbelønt fengselsflukt-simulator som lar spillerne få et underholdende innblikk i hverdagen i fengsel. Dette er et strategispill fylt med spenning og ville fluktplaner! Her kan du «fritt» leve som innsatt i et fengsel, og planlegge og utføre en dristig flukt.