Starpoint Gemini 2 Gold Pack
STARPOINT GEMINI 2 GOLD PACK Inkluderer Starpoint Gemini 2 og alt nedlastbart innhold: Secrets of Aethera, Titans og de enorme Origins! STARPOINT GEMINI 2: Vær kaptein på ditt eget romskip og dra på en 3D ferd gjennom galaksen i denne taktiske romsimulatoren med haugevis av RPG-dybde! Rommet har aldri sett så innbydende ut - men bilder kan bedra... det har gått to år siden slutten av den andre Gemini-krigen. Situasjonen i det krigsherjede systemet er lengre fra en løsning enn noensinne. SECRETS OF AETHERA (DLC): Med unntak av såkalte Spøkelser og sjeldne, men modige handelsmenn, er det ingen som reiser gjennom Aethera-skyen lenger. Standardskjold er rett og slett ikke sterke nok til å stå imot de voldsomme forstyrrelsene som finnes der. Nye rapporter har derimot oppstått. Disse indikerer at Kepler-stasjonen, som befinner seg i Aethera-skyen, fortsatt er i drift. Flere ekspedisjoner har blitt sendt til Aethera for å bekrefte dette, men ingen har kommet tilbake... TITANS (DLC): Det foregår et våpenkappløp i Gemini. De tre største fraksjonene konkurrerer om å utvikle masseødeleggelsesvåpen; de massive Titan-klasseskipene. Det demokratiske Korkyra produserer et titanklasseskip som er basert på den nyeste skjoldteknologien og som vil ha de sterkeste skjoldene noensinne sett i Gemini-universet. Baeldor-baroniene er forenet i sitt forsøk på raskt å produsere en slagkraftig romfarts-behemot. Nyxian-konsortiet har brukt sine informanter og formue og har sluttet seg til konkurransen gjennom rett og slett å ta det som ikke tilhører dem; et skips på titanklasse størrelse som er basert på imperialsk, leviatansk design. ORIGINS (DLC): Spill gjennom storylinen til den originale Starpoint Gemini, som er gjenforestilt som gratis DLC for Starpoint Gemini 2!