Starpoint Gemini 2: Titans
STARPOINT GEMINI 2 DLC Et våpenkappløp finner sted i Gemini. De tre største fraksjonene konkurrerer om å utvikle masseødeleggelsesvåpen; de massive Titan-klassefartøyene. Det demokratiske Korkyra produserer et titanklassefartøy som er basert på den nyeste skjoldteknologien og som vil ha de sterkeste skjoldene som noen gang er sett i Gemini-universet. Baeldor-baronier er forenet i et forsøk på å raskt produsere en slagkraftig romfarts behemot. Nyxian-konsortiet bruker sine informanter og formuer klokt og er i stand til raskt å slutte seg til kappløpet ved rett og slett å ta det som ikke tilhører dem; et fartøy på titanklasse størrelse, basert på imperialt, leviatansk design. Bli den avgjørende faktoren i fraksjonenes oppdrag. Velkommen til prosjekt Titan. Starpoint Gemini: Titaner er et tillegg til de eksisterende historiene, hvor spillerne vil kunne fortsette der de slapp og fortsette å spille.