Starpoint Gemini 2: Origins
STARPOINT GEMINI 2 DLC Gemini-stjernesystemet er en tidligere koloni av det gigantiske Jord Imperiet, Earth Empire. For 23 år siden ble regimet Geminis Koloniale Direktorat, Gemini Colonial Directorate, utfordret av Gemini Ligaen; Gemini League; en gruppe unge revolusjonære hvis eneste mål var et enhetlig, og enda mer viktig, fritt og selvstendig Gemini. Ligaen vokste raskt og det varte ikke lenge før hele systemet brøt ut i en selvstendighetskrig som sakte men sikkert syntes å føre til Direktoratets nederlag. Krigen endte derimot brått med Startpoint-hendelsen, som stengte hele Gemini systemet fra Imperiet. Ligaens opprinnelige ideer ble fort tapt, og snart entret nye spillere banen, Korkyran Triumviratet, Baeldor Republikken og Nyxian Konsortiet. Ulike romlige anomalier, som var en bivirkning av hendelsen, rev mange skip fra tidens standardflyt, for så å bringe noen av dem tilbake i løpet av de neste 23 årene. Forskere utviklet på denne tiden flittig en måte å trekke tilbake de "gjenoppståtte" strandede til normal romtid. Du er en av disse gjenoppståtte som har kommet tilbake for å finne ut at hele verden og alt de trodde på og kjempet for har blitt drastisk forandret. Du må finne din vei og plass i dette nye Gemini som har falt i kaos og du må gjentenne gamle branner for å fullføre det som startet for 23 år siden. Egenskaper: Spill gjennom de 30 storyline-oppdragene til den opprinnelige Starpoint Gemini, gjenforestilt som gratis DLC for Starpoint Gemini 2.