«Monster Hunter World: Iceborne Master Edition» er et sett som inneholder både hovedspillet og den enorme «Iceborne»-utvidelsen. Nye oppdrag, monstre, våpen, pansringer og historier venter, og en ny «master rank» låses opp. Nå kan du ta jakten til et nytt nivå! Innhold i Monster Hunter World: Iceborne Master Edition: – «Monster Hunter: World» (hovedspillet) – «Monster Hunter World: Iceborne» (utvidelse)