Sacred 2 Remaster
Ancaria er på sammenbruddets rand. T-Energy, den mystiske kraftkilden som en gang ble brukt til å skape stor fremgang, er nå en kilde til korrupsjon, konflikt og kaos. Midt oppi krigen og alt sviket stiger det frem seks helter – alle med sin egen skjebne, sine egne ferdigheter og sin egen vei å gå gjennom en levende, åpen verden. I denne remaster-versjonen av det høyt aktede RPG-actionspillet Sacred 2: Fallen Angel vender spillerne tilbake til en enorm fantasy-verden, der det venter hundrevis av oppdrag, farlige katakomber og unike kampkunster å mestre. Kjemp mot monstrøse skapninger, avdekk eldgamle hemmeligheter, og sett ditt eget preg på figuren din med loot, nivåer og mange tilpassingsmuligheter. Finpussede kampmekanikker, et moderne grensesnitt, full kontrollerstøtte og med alle utvidelsene inkludert – denne remaster-versjonen puster nytt liv i en av fansens yndlinger, enten du besøker Ancaria igjen eller for første gang. Hamre ut din egen legende. Ancaria venter.