Eventide: Slavic Fable
Eventide: Slavic Fable er et spennende eventyrspill, inspirert av slavisk-mytologi. Satt i en midlertidig kulturarvspark, hvor skapninger fra slavisk mytologi bor side-om-side med mennesker, starter eventyret når hovedpersonen, en kjent botaniker, mottar en skremmende invitasjon fra sin bestemor – parkens kurator. Hovedpersonen blir bedt om å redde en utrydningstruet plante, men dette viser seg å være den minste av hennes bekymringer. Hennes bestemor har blitt kidnappet av den mystiske Boruta, som planlegger å ta over og ødelegge verden ved å bruke parkens urgamle magi.