Artifex Mundi First Encounter Bundle
Bli kjent med Artifex Mundis spill med dette fine utvalget av temaer! Begi deg inn i magiske skoger fylt med forheksede ruiner, mysterier og magiske dyr. Finn den skjulte verdenen til djevelen Boruta og andre beryktede skapninger fra slavisk mytologi. Reis til en fordreid verden på den andre siden av tivolispeilet og redd en ung kvinne fra en fryktelig skjebne.