Eventide Bundle
Bli med til en verden full av slaviske legender! Avslør hemmeligheter i en magisk park med urgamle skapninger, og redd dem som bor der, fra den lumske demonen Boruta. Fortsett eventyret i riket til den beryktede og ondskapsfulle trollmannen Tvardovsky. Du må være kløktig og få hjelp av kjente figurer, blant annet den fredløse Yanosik, for å finne og redde den kidnappede niesen din før det er for sent!