Dying Light Essentials Edition
VIKTIG: Retouched-oppdateringen, som alle Dying Light-eiere får på kjøpet, byr på visuelle forbedringer, et remastret soundtrack og oppusset grafikk. Dette får du i Dying Light Essentials Edition: Dying Light (grunnspillet) The Bozak Horde DLC Cuisine & Cargo DLC Ultimate Survivor-bundel 5-årsjubileumsbundel 10-årsjubileumsbundel Harran Ranger-bundel Gun Psycho-bundel Volatile Hunter-bundel Retrowave-bundel Shu Warrior-bundel Fra skaperne av suksessene Dead Island og Call of Juarez. Belønnet med over 50 bransjepriser og nominasjoner. Spillet som med sin kompromissløse tilnærming satte nye standarder for zombiespill i førsteperson. Takket være arven og spillstøtten som vedvarte hele sju år etter lanseringen, går spillet i dag inn i historien som en av historiens fremste zombietitler. Prøv å overleve i en by der et zombievirus herjer! Du blir sendt ut på et hemmelig oppdrag og står overfor vanskelige valg. Veier lojaliteten til dine overordnede tyngre enn ønsket om å redde de overlevende? Det er det bare du som kan avgjøre … EN STOR, ÅPEN VERDEN Vandre fritt rundt i byen og ta inn den unike atmosfæren. Bruk parkour for å klatre opp bygningene og ta deg frem til steder det er vanskelig å nå. KREATIV KAMP Utkjemp voldsomme kamper der du nærmest har uendelig med muligheter. Bruk omgivelsene i kombinasjon med ulike våpen og evner for å få en fordel. VEKSLING MELLOM DAG OG NATT Verden går gjennom en dramatisk forandring ved solnedgang, og du går fra å være jeger til jaget. Ta tyren ved hornene, eller flykt uten å se deg tilbake. CO-OP FOR 4-SPILLERE Gå sammen med andre spillere for at det skal bli lettere å overleve. Opplev historiedelen sammen, og se hvor langt dere kommer som et lag.