Volatile Hunter-samlepakke
Spre frykt blant hordene med nattzombier! Ta på den selvlysende drakten din, utrust deg med spesielle våpen og sett deg bak rattet til Volatile Hunteren. Bevis at du ble født i mørket, og at det var mørket som formet deg. Volatile Hunter-samlepakken inneholder: En ny lakkering til buggyen, en ny figurdrakt samt tegninger til et nytt sverd, batong, klubbe og kniv. Obs: Dette innholdet krever utvidelsespakken Dying Light: The Following.