Docked - Deluxe Edition
Deluxe Edition inkluderer grunnspillet pluss utvidelsespakken «New Horizons». Denne låser opp DLC 1, med en magnetgriper, og DLC 2, som lanseres sommeren 2026 med en gaffeltruck. Begge gir deg én ekstra milepæl, en rekke nye oppdrag og flere infrastrukturoppgraderinger for å utvide driften din. Spillere vil også motta et eksklusivt kjøretøy, Premium-versjonen av terminaltraktoren: med et modernisert design, et unikt flerfarget skin med et stilig mønster, og tilpassede inn-/utstigningsanimasjoner. Denne oppgraderte arbeidshesten er bygget for å skille seg ut. Den forsterkede dieselmotoren (7,15 l, 230 hk) gir raskere akselerasjon og forbedret bremsing for en jevnere og kraftigere arbeidsflyt. En havnearbeiders jobb er aldri ferdig. Som sjefsoperatør må du ta deg av den daglige driften og videreutviklingen av din fars havn i kjølvannet etter en ødeleggende orkan. Når skipene kommer inn, laster du av den tunge lasten. Når lastevognene kommer, sender du ut viktige materiell og medisin til de som trenger det mest. Sørg for at reparasjoner blir gjort, og vedlikehold massivt utstyr for å fremme driftens vekst – og bli mer enn bare en havn i en storm.