Batman: Arkham Knight Premium Edition
Inkluderer hovedspillet og sesongpasset. Den eksplosive finalen til Arkham-serien, hvor Scarecrow vender tilbake for å gjenforene et imponerende utvalg av superskruker, som bl.a. Penguin, Two-Face og Harley Quinn. Batman Arkham Knight introduserer Rocksteadys Batmobile, som for første gang kan bli kjørt i serien. Dette legendariske kjøretøyet kombinert med den kritikerroste spillopplevelsen til Batman Arkham-serien, gir spillere den ultimate Batman-opplevelsen mens de kjører gjennom Gotham City. Sesongpasset til Batman: Arkham Knight byr på nye historieoppdrag, flere superskurker som invaderer Gotham City, nye legendariske batmobiler, avanserte utfordringskart, alternative karakterteksturer og ny kjørbare racingbaner.