Batman: Arkham Collection
Batman: Arkham Collection gir deg de definitive versjonene av Rocksteadys Arkham Trilogy-spill, inkludert alt innehold som er lansert etter at spillene kom ut, i én komplett samling. Opplev to av de mest kritikerroste titlene fra forrige generasjon: Batman: Arkham Asylum og Batman: Arkham City, begge remastret med oppdatert grafikk. Fullfør opplevelsen din med den eksplosive avslutningen på Arkham-serien i Batman: Arkham Knight. Spill som Batman og bruk et stort utvalg innretninger og ferdigheter i kampen mot Gothams farligste skurker, før du til slutt møter den aller største trusselen mot byen som Batman har sverget å beskytte.