Kriminalitetsbekjemper #6
Skaff deg denne utfordringspakken for å spille som den kappekledte korsfarer i krigen mot kriminalitet på favorittstedene dine fra Arkham Asylum, Arkham City og Arkham Knight. Denne omfattende utfordringspakken tillater fokusert trening i fri-flyt-slåssing og usynlig-jeger-sniking.