ARK: Survival Evolved Explorer's Edition kombinerer basespillet med 3 massive utvidelsespakker, og er den ultimate måten å få enda mer dinosaur-action! Explorer's Edition gir deg tilgang til mega-hit ARK: Survival Evolved samt Scorched Earth, Aberration og Extinction Expansion Packs, og legger til nesten 900 timers spill!