LAND, PLYNDRE, OVERLEV! Spill PUBG: BATTLEGROUNDS gratis. Land på strategiske steder, plyndre våpen og forsyninger, og overlev til ditt lag er det eneste som står igjen på en av de mange slagmarkene. Gå sammen og sett kurs for slagmarken i den originale battle royale-opplevelsen som bare PUBG: BATTLEGROUNDS kan tilby. PUBG: BATTLEGROUNDS er gratis å spille og har begrenset støtte for spilling på tvers av visse plattformer. Denne nedlastingen gir deg også tilgang til BATTLEGROUNDS Test Server, som må lastes ned for seg. Det er valgfritt å kjøpe artikler i spillet. Du finner mer informasjon på battlegrounds.pubg.com/.