Mordheim: City of the Damned
Spill den første videospilltilpasningen av Games Workshop-bordplatespillet Mordheim. Satt i Warhammer-verdens desimerte Empire City, Mordheim: City of the Damned er et turbasert taktisk spill der du leder warbander i blodige og dødelige sammenstøt. Spillet kombinerer RPG-elementer, fartsfylt taktisk kamp og intrikat enhetstilpasning i en tid gjennomsyret av kaos og rivalisering der kun de sterkeste overlever. Etter at en komet med dobbelhale krasjet på Mordheim, ble De fortaptes by forvandlet til en skremmende slagmark der rivaliserende warbander kjemper voldsomt for kontroll over sentrale bydeler, på jakt etter ære og berømmelse ved å skaffe de svært verdifulle Wyrdstone-fragmentene. Velg fra ikoniske Mordheim-warbander og led troppene dine i episke kamper hvor ære og berømmelse venter. Strategi vil definitivt være din beste fordel! Besøk de fire hjørnene av De fortaptes by for å fullføre flere oppdrag i solokampanjen eller utfordre andre spillere i engasjerende flerspillermoduser.