Witch Hunters
Denne fraksjonen består av Heksejegerne, med 7 nye enhetstyper og en spillbar kampanje med pakkens dramatis personae, Overkappellan Wilhelm Krieger. Mens riket er splittet av rivalisering og krig, kryper onde krefter tilbake inn i menneskenes verden. Mot denne ondskapen står Heksejegerne, nådeløse krigere i Sigmar-tempelets tjeneste. Heksen som praktiserer sin hedenske magi, mutanten som sprer sitt korrupte legeme, nekromantikeren som skjender gravens hellige fred, demonen som besetter uskyldige sjeler - disse er Heksejegerens fiender. Heksejegerne viker aldri i sitt forsvar av menneskene ovenfor denne ondskapen. De er Sigmars tempelriddere, og med sverd og flamme vil de gjeninnføre sin guds rettferdighet i Mordheim.