Dead by Daylight: מבוכים ודרקונים
Dead by Daylight: מבוכים ודרקונים מביא את ממלכת פנטזיית האימה אל 'הערפל' עם רוצח חדש, Vecna, ושורדים חדשים – Aestri Yazar ו-Baermar Uraz (דמות אחת עם שתי אפשרויות משחק). מפה חדשה – 'חורבות נשכחות' – זמינה כעת לכל השחקנים. רכישת הרחבה זו פותחת לשימוש 3 אביזרים ייחודיים: מחוך אֶלְפים מוזהב ל-Aestri, חולצת ברוקארד מוזהבת ל-Baermar וחרב תוהו-ובוהו ל-Vecna. לא מכירים את 'הערפל'? בואו להתרשם במהדורת 'Dead by Daylight: מבוכים ודרקונים' הכוללת את משחק הבסיס, את הפרק 'מבוכים ודרקונים' וכן שתי תלבושות מבוכים ודרקונים: 'מארב לצד הדרך' ל-Baermar ו'הלוחש' ל-Vecna.