Dovetail GamesSimulasiLainnya
Austria – a neighbouring country to both Germany and Switzerland, both already in Train Sim World, is known for many things but not least of all its stunning scenery, and of course its railway network. Nationally operated by ÖBB, or Austrian Federal Railways, passengers rank the service among some of the best within the EU. Lakeshore and mountainous views abound as you uphold ÖBB’s service on their densely packed Vorarlberg S-Bahn. Operated by the ÖBB 4024 Talent EMU, the S1 line starts off on the island of Lindau, Germany, before promptly making its way back onto the mainland, and over the border into Austria’s westernmost state. Enter an all-new experience and learn the intricacies of signalling and train operations in a new country, and serve the vast, picturesque views of shimmering lakes and snow-capped peaks with Train Sim World’s first foray into Austria, S-Bahn Vorarlberg!